خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

۲۲۷۲ مدرسه در هرمزگان هوشمندسازی شدند/ مشکلات ارتباطات و پوشش اینترنت در سطح روستاهای استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۴۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت:۲۲۷۲ مدرسه در استان توسط اپراتور های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و اینترنت ، هوشمند سازی شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، اظهار کرد: دسترسی به ارتباطات سریع و پایدار و برقراری اینترنت پرسرعت با توجه به وجود خدمات اینترنتی و همچنین ارائه آموزش های مجازی به ویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان یک مقوله ضروری و لازم است و در ارزیابی شاخص های توسعه نیز بسیار اثرگذار است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش ارزنده ارتباطات و لزوم دسترسی شهروندان و روستائیان به ارتباطات پایدار و اینترنت پر سرعت در عصر تکنولوژی امروزی، این امر مطالبه مهم آحاد مردم در سطح استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: تاکنون ۲۲۷۲ مدرسه در استان هرمزگان توسط اپراتورهای ارئه دهنده خدمات تلفن همراه و اینترنت، هوشمند سازی شده است.

شیبانی تصریح کرد: همچنین هوشمندسازی ۲۳۱ مدرسه دیگر توسط شرکت مخابرات استان در دست اقدام است.

جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگانTبا حضور مهرداد یزدانی مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری هرمزگان، قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، فرمانداران شهرستان های بندرلنگه، بندرخمیر، جاسک، سیریک و بشاگرد، معاون مدیرعامل شرکت مخابرات استان و نمایندگان شرکت های اپراتور تلفن همراه و اینترنت، با دستور کار توسعه زیرساخت های ارتباطات در سطح استان و اتصال تمامی روستاهای استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت برگزار شد.

در این جلسه در خصوص آنتن دهی تلفن همراه و پوشش شبکه اینترنت در روستاهای استان هرمزگان، بحث و تبادل نظر شد و ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته و روند پیشرفت اقدامات، مقرر شد، فرمانداری های شهرستان ها، مشکلات اینترنتی و ارتباطی خود را طی نامه ای به استانداری ارسال کنند.

فرمانداران شهرستان های بندرلنگه، بندرخمیر، بشاگرد، جاسک و سیریک نیز در این نشست، مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت شهرستان خود را بیان کردند و رفع مشکلات مطرح شده توسط مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و نمایندگان شرکت های اپراتور تلفن همراه و اینترنت، در این جلسه مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز