خبرگزاری کار ایران

اتصال ۸۷ درصد روستاهای هرمزگان به اینترنت پرسرعت/ هوشمندسازی ۳۰۰ مدرسه روستایی دراستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۲۵۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تاکنون ۸۷ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و ۹۶.۵ درصد روستاها تحت پوشش آنتن دهی هستند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی مدارس روستایی در هرمزگان، طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان بشاگرد ۱۳۰ مدرسه روستایی هوشمندسازی شده و مودم اینترنت رایگان تحویل مدیر مدرسه شده است.

وی ادامه داد: در مجموع طی یک هفته اخیر ۳۰۰ مدرسه روستایی در استان هرمزگان، هوشمندسازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۱۱۳۰ روستا در استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده اند، افزود: از این تعداد، اتصال ۱۰ روستا در یک هفته اخیر انجام شد و اتصال روستاهایی که اینترنت آنها هنوز متصل نشده است، با حضور فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس در جلسات آتی پیگیری خواهد شد.

شیبانی تصریح کرد: اتصال اینترنت روستاها براساس اولویت بندی با در نظر گرفتن جمعیت و دیگر مباحث همچون گردشگری، کشاورزی، تولید، اشتغال و آموزش، انجام شده و تکمیل خواهد شد.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای تجهیز، نصب و تقویت خدمات زیرساختی، ۲۰۱ روستای دیگر در استان هرمزگان نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت بهره مند می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ۸۷ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده اند و براساس برنامه با جدیت نسبت به تکمیل پروژه های در حال اجرا در زمینه پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار، اقدام می‌شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز