خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

۶۰۰ روستا و ۱۳ شهرستان در گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۱۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: ۶۰۰ روستا و ۱۳ شهرستان در گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است که امیدواریم با دستور ویژه مقام معظم رهبری برای واگذاری این املاک به مردم، شاهد جهش در صدور اسناد مالکیت در استان باشیم.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تعداد ۸۶۲۱ جلد سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت صادر کرده است که ۶۷۲۵ جلد آن در روستاها و ۱۸۹۶ جلد آن در شهرها بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون هم ۲۴۹۳ جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر شده که ۲۰۹۱ جلد آن روستایی و ۴۰۲ جلد هم شهری بوده است.

حسینی مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، افزایش بهای خانه‌های روستایی، سهولت در ارائه تسهیلات بانکی به روستائیان، حل اختلافات ملکی و .. را از اهداف طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری دانست.

وی گفت: تاکنون در راستای مالکیت بخشی به املاک و عدالت اجتماعی، ۱۱۲ هزار و ۶۰۰ جلد سند مالکیت در استان گلستان صادر شده که ۱۰۶۳۱۳ جلد روستایی و ۶۲۸۷ جلد شهری بوده است.

حسینی با بیان اینکه شاخص برخورداری استان در صدور سند مالکیت ۴۶ درصد است افزود: ۶۰۰ روستا و ۱۳ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است که امیدواریم با دستور ویژه مقام معظم رهبری برای واگذاری این املاک به مردم، شاهد جهش در صدور اسناد مالکیت در استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز