خبرگزاری کار ایران

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور در گرگان:

شهید رئیسی فردی منظم، با انگیزه، پویا و ساده زیست بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۱۵

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: شهید رئیسی فردی منظم، با انگیزه، پویا و ساده زیست بود و شیوه کاری رئیس جمهور شهید در ارائه خدمت باید تداوم پیدا کند.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی در گرگان با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، مدیری در تراز انقلاب اسلامی و الگو و اسوه بود افزود: رئیس جمهور فردی منظم، با انگیزه، پویا و ساده زیست بود و خدمت به مردم را با تمام وجود انجام می‌داد.

وی افزود: او ساده زیست و خستگی ناپذیر بود و تواضع و فروتنی این شهید بزرگوار سبب شد تا اینگونه در دل و ذهن مردم ماندنی شود.

او با اشاره به برخی خدمات رئیس جمهور شهید در دوران سه ساله فعالیتش در دولت سیزدهم گفت: او در کمتر از ۳ سال علاوه بر سفرهای استانی، ۲۸ سفر خارجی برای افزایش تعاملات با کشورهای دیگر انجام داد.

حسینی با اشاره به ویژگی های شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز گفت: اقدام او در زمان مسوولیت وزارت امور خارجه برای گسترش تعاملات با کشورهای همسایه و حمایت از مقاومت و مردم غزه، همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی تاکید کرد: باید شهیدجمهور و همراهانش را بهتر شناخت و مسوولیت آیندگان برای ادامه راه این شهدا در ارایه خدمت صادقانه به مردم و تعالی انقلاب اسلامی بیشتر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز