خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

راهی که شهید رییسی ترسیم کرد را با قدرت ادامه خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۸۰

استاندار گلستان با اشاره به آیه ی شریفه ی «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ »، اظهار کرد: باورمان نمی شود که در سوگ شهید جمهور رییسی گرد هم جمع شده ایم.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه امروز پنجشنبه ۳ خرداد، در سوگ سید الشهدای خدمت رییسی و شهدای خدمت  با حضور مردم قدرشناس، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در مصلی وحدت گرگان ، تصریح کرد: ایشان همچون شهید رجایی در اوج تواضع بود و همچون شهید بهشتی در اوج مظلومیت بود.

وی افزود: شخصیت ایشان زوایای متعددی داشت که بنده از بیان آن قاصر هستم.خوشبختانه مردم شریف و قدرشناس استان در هر دو سفر شهید جمهور به گلستان سنگ تمام گذاشتند. ایشان بارها به بنده گفتند که به مردم گلستان علاقه ای ویژه دارم.

وی ادامه داد: شهادت ایشان را به آقا امام زمان (عج)، نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و طول عمر با عزت برای ولی امر مسلمین جهان را آرزومندم.

استاندار گلستان گفت: در شورای اداری استان همراه با مدیران با رمز یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام  خطاب به شهید جمهور عهد بستیم ؛ پرچمی که شما برافراشتی را اجازه نخواهیم داد بر زمین بیفتد و راهی را که شما ترسیم کردید با قدرت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز