خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

سیدالشهدای خدمت در سفر‌های استانی گره گشای بسیاری از بن بست‌ها بودند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۵۰۳

استاندار گلستان گفت: سیدالشهدای خدمت در سفر‌های استانی گره گشای بسیاری از بن بست‌ها بودند و شهید رئیسی انسانی ولایتمدار ، مردمدار ، متواضع و صبور بود.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در پی اعلام خبر جانگداز شهادت ریاست جمهور اظهار کرد: در این مدت ما نکات ارزشمند را در این شخصیت ولایی ایشان دیدیم و حقیقتا کسی که میخواست به مقام شهادت برسد باید قبلش شهید باشد و ما این را در آیت‌الله رییسی می‌دیدیم.

وی افزود: شهدا در مسیر زندگی رنگ و بوی دیگری دارند و به خدا پیوسته هستند و در گفتار، منش و رفتارشان اخلاص را می‌دیدیم.

استاندار گلستان یادآور شد: من وقتی منش ایشان را در رفتار با کودکان و با مردم می‌دیدم یاد قصه‌های راستین آقا علی‌بن ابی‌طالب می‌افتادم و در آینده اسرار زیادی از زندگی ایشان بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود.

زنگانه گفت: در سفر به مراوه‌تپه ایشان تاکید داشتند که بین مردم حاضر شوند و شهید موسوی محافظ آقای رئیس جمهور از من خواستند که کمک کنیم که اوضاع مدیریت شود اما آقای رئیس جمهور در نهایت در یکصد متری محل سخنرانی هیچکس نتوانست ایشان را نگه دارد و بین مردم حاضر شدند.

وی ادامه داد: ایشان همیشه تاکید داشتند به مردم خدمت کنید و کلمه خدمت به مردم هیچگاه از کلام ایشان جدا نمی‌شد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: ایشان یک تواضع بسیار عجیبی نسبت به مردم داشتند و برخی اوقات نیروهای محافظ که می‌خواستند وظیفه خودشان را انجام دهند بسیار متواضعانه اصرار داشتند که به مردم اجازه دهید که وارد شوند و با مردم دیدار داشته باشند.

وی تاکید کرد: عشق به ولایت و در مسیر ولایت بودن از شئون عاقبت بخیری است و ایشان به طور کامل در مسیر خدمت و ولایت بودند.

وی اظهار کرد: در سبک مدیریتی،  من قاطعیت در ایشان دیدم اما هیچ عصبانیتی ندیدم و همیشه مطالبه‌گری می‌کردند اما مراعات افراد را می‌کردند و بسیار قلب مهربانی داشتند.

وی گفت: ایشان همیشه تاکید داشتند حتی اگر مدیری قرار است تغییر کند، عزت آن فرد باید حفظ شود. همیشه تاکید ایشان این بود در مسائل مردم را اقنا کنید و به مردم آگاهی بدهید.من هر بار ایشان را می‌دیدم یاد شهید بهشتی میافتادم و تلاش ایشان برای خدمت به مردم وصف نشدنی بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز