خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان:

کسی که خودش را وقف مردم و اسلام کند، خداوند به او عزت می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۵۷

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کسی که خودش را وقف مردم و اسلام کند ، خداوند به او عزت می دهد و پاداش این همه تلاش ، زحمت و خدمت قطعا بالاتر از شهادت نیست.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدرآسیابی در مراسم بزرگداشت مقام شهید رئیسی در مصلی آزادشهر گفت: مردم با خروش تاریخی و حضور باشکوه خود  در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان ایشان،  به ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تسلی دادند.

آسیابی افزود: حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکرده بودند به پاس قدردانی از خدمات رییس جمهور در مراسم‌تشییع ایشان‌حضور داشتند زیرا به چشم خویش اخلاص و صداقت کار ایشان را دیدند.

وی گفت: آن‌ شهید با شعار ایران قوی جلو رفتند و در دولت رئیسی  به جایی رسیدیم که دولت آمریکا به اسرائیل توصیه کرد با ایران درگیر نشود و پاسخ ندهد. امروز به جایی رسیده ایم که بیش از ۷۰ کشور علیرغم تحریم ها برای تسلیت به ایران می آیند و دولت آمریکا هم پیام تسلیت می دهد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی فاصله بین مردم و مسئولان را برداشت و  ایشان در دورترین روستاها حاضر می شد و  مشکلات مردم را از نزدیک بررسی می کرد. همینطور که شهید سلیمانی،  مکتب مقاومت را پایه گذاشت، شهید رئیسی هم در دوره ریاست جمهوری خود در حوزه خدمت صاحب یک مکتب شد و از این به بعد باید دنباله رو مکتب خدمت ایشان باشیم.

آسیابی افزود: ایشان یکی از مخلص ترین و ولایتمدارترین روسای جمهور بود و در برابر رهبر تابع محض و ذوب در ولایت بود.

وی با بیان این که شهید رئیسی یار و یاور صدیق برای نظام اسلامی بود افزود: همانطور که رهبری فرمودند،  جای نگرانی نیست و مردم باید با حضور پای صندوق های رای، پرچم خدمت به این نظام را به سرباز دیگری از این مکتب بدهند و  انتخابی اصلح داشته باشند.ایشان به آرزوی شهادت که آرزوی همه خادمان‌این‌نظام است رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز