خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

سازندگان در بافت های فرسوده در گلستان از معافیت های 100 درصدی برخوردارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۸۲

استاندار گلستان گفت: سازندگان در بافت های فرسوده در گلستان از معافیت های 100 درصدی برخوردارند و عملکرد برخی شهرداری های استان قابل قبول نیست و انتظار اقدامات جهشی در این شهرها را داریم.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در سومین جلسه شورای مسکن استان تصریح کرد: مسکن نیاز و اولویت اساسی کشور است و همه باید به نحو احسن به تکالیف خود عمل کنند. شهرداری ها در زمینه ثبت سامانه مسکن همکاری لازم را با فرمانداری ها داشته باشند.

استاندار گلستان با اشاره به طرح های تشویقی برای شهرهای زیر 25 هزار نفر یادآور شد: مشوق های ارزشمندی برای شهرهای زیر 25 هزار نفر قرار داده شده که ضروری است به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود و آگاهی بخشی صورت پذیرد.

زنگانه خاطر نشان کرد: تامین زمین در هر شهر باید بر اساس برنامه منحصر به فرد آن شهر صورت گیرد و خوشبختانه از 36 شهر استان 24 شهر دارای محدوده مصوب هستند و می توانند از مشوق های بافت فرسوده استفاده کنند.

وی گفت: کارگروه اجاره بها با همکاری همکاری دستگاه هایی همچون اقتصاد و دارایی، مالیاتی، ثبت اسناد، معاونت اقتصادی استانداری، سازمان برنامه و بودجه، راه و شهرسازی و نمایندگان بخش خصوصی باید اعلام نظر خود را در خصوص شرایط اجاره بها در استان ارائه تا به شورای عالی مسکن ارسال شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز