خبرگزاری کار ایران

تامین روشنایی شش روستای موقوفه از درآمد موقوفات شهرستان خدابنده

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۹۴

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، با اشاره به اینکه چراغ معابر شش روستای خدابنده از درآمد موقوفات این شهرستان روشن شد، خبر از تامین روشنایی شش روستای موقوفه از درآمد موقوفات شهرستان خدابنده داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی ذوالقدری، امروز با اعلام این خبر، گفت: هزینه خرید تجهیزات روشنایی معابر روستاهای موقوفه نعلبندان، زواجر، اردهین، عموکندی، قره کهریز و دربند شهرستان خدابنده از عواید موقوفات این شهرستان تامین و پرداخت شد و توسط شرکت توزیع نیروی برق به اجرا رسید.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، طی جلسه ای که با شرکت تامین و توزیع نیروی برق شهرستان برگزار شد، از مشکل روشنایی این شش روستا آگاه شدیم و با خریداری ۲۰۰ لامپ فوق کم مصرف و طول عمر بالا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و تحویل آن به شرکت برق نصب آنها در این روستاها به انجام رسید.

به گزارش ایلنا؛ در شهرستان خدابنده بغیر از ‌۴۲۱ مسجد و حسینیه ، ۱۰۹ موقوفه وجود دارد که نیات خیر و احسان آنها در مواردی که واقفین ارجمند مدنظر داشته اند و در وقف نامه درج شده است هزینه می شود و موقوفه قیدار نبی (ع) بزرگترین و قدیمی ترین موقوفه استان هم در شهرستان خدابنده قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز