خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان زنجان تاکید کرد؛

ضرورت بازنمایی و فرهنگ سازی معضل اجتماعی تکدی گری در جامعه توسط رسانه ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۴۱۱

رئیس‌ کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان، با بیان اینکه مهم‌ترین وجه مقابله با تکدی‌گری پرداختن به حوزه فرهنگی و مقوله فرهنگی است، تاکید کرد: یکی از ظرفیت‌های اصلی استفاده مطلوب از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی و مستندسازان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،حسن بیگدلی، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگسازی رسانه ها با همراهی سایر دستگاه های اجرایی و متولیان فرهنگی، اظهار کرد:  ضروری است در این حوزه متولیان فرهنگی وارد شوند و با مستندسازی مبادرت به فرهنگ‌سازی کنند و آسیب‌های ناشی از این معضل اجتماعی را باز نمایی کنند.

رئیس دادگستری شهرستان زنجان، ادامه داد: آیین‌نامه ساماندهی متکدیان، وظیفه هر دستگاه را در این زمینه مشخص کرده است که پایه اصلی برخورد با این معضل اجتماعی، راه‌اندازی اردوگاه جمع‌آوری متکدیان است.

به گفته وی، بعد از راه‌اندازی اردوگاه الزامی است همه دستگاه‌های مربوط به وظایف خود عمل کنند، والا مصداق ترک فعل خواهد بود.

بیگدلی، تصریح کرد: در جلساتی که برگزار شده ، نحوه نگرش به موضوع مناسب بوده و مصوبات خوبی مطرح شده است، ولی گزارش اقدامات انجام‌شده قابل توجه نبوده و اقدام شاخصی دیده نشده و ضمانت اجرایی نداشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز