خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی تکنسین پرواز بالگرد سانحه‌دیده در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۳۱

مراسم تشییع پیکر سرهنگ بهروز قدیمی، تکنسین پرواز شهید همراه رییس جمهور شهید با حضور جمعیت کثیری از مردم زنجان از مقابل مسجد جامع این شهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع پیکر شهید بهروز قدیمی مهندس پرواز در بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان زنجان از صبح امروز پنجشنبه برگزار شد.

مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن تصاویری از شهید رییسی و همراهان ایشان به مقام این شهدا ادای احترام کردند.

پس از مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سرهنگ بهروز قدیمی تا میدان انقلاب، پیکر این شهید ساعت ۱۳:۳۰ امروز از میدان امام حسین(ع) ابهر به سمت مصلی این شهر تشییع و در زادگاهش روستای درسجین به خاک سپرده می‌شود.

در پی حادثه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور کشورمان در راه بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به تبریز حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری کشورمان به شهادت رسید.

در این سانحه هوایی، رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه،  آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز،  رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز