خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبرداد؛

انهدام باند کلاهبرداری 100 میلیاردی در سایت دیوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف و انهدام باند سازمان یافته کلاهبرداری 100 میلیاردی با شگرد درج آگهی فروش ادوادت کشاورزی در سایت دیوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی، امروز با  با تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروند مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد درج آگهی فروش ادوات کشاورزی در سایت دیوار و وصول مبلغ از طریق رسیدسازهای جعلی مراتب شناسایی و دستگیری در دستور کار پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، ادامه داد: با رصد پلیس فتا و اقدامات فنی و تخصصی در این رابطه تعداد؛ 3 نفر متهم در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و مشخص شد که با عنوان خریدار با استفاده ازرسید ساز جعلی وچک های صیادی ، از 12 نفر از شهرهای مختلف بالغ بر 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ غنیمتی، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی این 3 نفر دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شدند که پس از مواجهه با ادله و مستندات در دست به بزه انتسابی اقرار و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، اضافه کرد: در توصیه های پلیسی از شهروندان خواسته شده است  برای پیشگیری از کلاهبرداری با استفاده از رسید ساز های جعلی و چک های صیادی بدون شناسایی طرف مقابل اقدام به معامله نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز