خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان خبرداد؛

برخورد کوئیک و تریلی در جاده زنجان ۲ فوتی گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۳۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در برخورد کوئیک و تریلی در آزاد راه زنجان _تبریز ۲ نفر جان باختند، رهاسازی یک مصدوم محبوس در خودرو توسط هلال احمر انجام شد.

به گزارش ایلنا از زنجان،  به نقل از خبر شامگاه دیروز روابط عمومی هلال احمر استان زنجان، داود مهرگان، با اعلام این خبر،  افزود: ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه جاری تصادف کوئیک و تریلی در لاین شمالی کیلومتر ۵ آزاد راه زنجان-تبریز توسط نجاتگران مستقر در پایگاه مشاهده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، ادامه داد:  بلافاصله یک تیم عملیاتی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی، گفت: در این سانحه ۲ نفر از سرنشینان  در دم جان باختند.

مهرگان یادآوری کرد:  ۲ سرنشین دیگر نیز مصدوم شده بودند که یکی از  آنها در خودرو محبوس شده بود که توسط تیم عملیاتی هلال احمر رهاسازی شد.

وی ، گفت:  پایان عملیات امدادرسانی در این سانحه رانندگی ساعت ۲۰:۲۴ دقیقه پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، در پایان، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز