خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان:

تفاهم نامه واگذاری حق انتفاع کتابخانه هلال احمر امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۷۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تفاهم نامه واگذاری حق انتفاع کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر زنجان به اداره کل کتابخانه های استان امضا شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت الله هاشمی، امروز با اعلام این خبر،  افزود: به منظور نگهداشت صحیح و اصولی کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر و در راستای بهینه سازی و توسعه این مرکز و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و با توجه به بازنشستگی نیروهای این حوزه با تشریک مساعی انجام شده حق انتفاع آن به اداره کل کتابخانه های استان واگذار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: طرحی که در توسعه و گسترش کتابخانه هلال احمر زنجان انجام می شود بسیار ارزشمند است چرا که موجب رغبت همه جوانان  برای استفاده از این مجموعه فرهنگی خواهد شد.

وی، گفت: برای ارائه خدمات بی منت بویژه برای جوانان فرهیخته و جامعه علمی  استان تمام تمهیدات و اقدامات را در جهت کمک و رفع مشکلات کتابخانه انجام می دهیم.

هاشمی، تاکید کرد: انتظار داریم واگذاری حق انتفاع کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر زنجان به اداره کل کتابخانه های استان ارزش افزوده ای برای ارتقای علمی و دانش جوانان و مردم نجیب زنجان داشته باشد.

مدیر کل نهاد کتابخانه های استان زنجان ضمن قدردانی از مدیریت جمعیت هلال احمر گفت: امیدوارم واگذاری حق انتفاع کتابخانه هلال احمر برکاتی برای جوانان این استان داشته باشد.

محمد رضاخانی، یادآوری کرد: کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر زنجان از کتابخانه های قدیمی این شهر بود که با این تفاهم نامه باز طراحی جدید و خدمات نوینی کتابخانه ای را در این مکان ایجاد کنیم تا جوانان از آن بهره مند شوند.

وی، یکی از طراحی ها را ایجاد فضای کار اشتراکی در حوزه فرهنگ هنر دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز