خبرگزاری کار ایران

معاون رسیدگی به اسناد پزشکی تأمین اجتماعی زنجان:

90 درصد هزینه های بیماران صعب العلاج طبق شیوه نامه پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۸۶

معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی استان زنجان، گفت: 90 درصد هزینه های بیماران صعب العلاج، طبق شیوه نامه اعلامی صندوق حمایتی بیماری های خاص و صعب العلاج در سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان،  شهرزاد شفقتیان، امروز با بیان این خبر، گفت: بیماران با مراجعه به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان می توانند مدارک مربوطه به بیماری خود  را تحویل کارشناسان حوزه خرید راهبردی کرده و پرونده های خود را نشان دار کنند.

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، با بیان اینکهبا این اقدام  بعد از رسیدگی به اسناد مربوطه و تامین اعتبار، ادامه داد:  90درصد از هزینه های مربوط به بیماریشان طبق شیوه نامه  اعلامی صندوق حمایتی بیماری های خاص و صعب العلاج پرداخت خواهد شد.

شفقتیان، افزود: ۱۰۷ بیماری مانند سرطان، انواع دیالیز و پیوند‌های عضو، تالاسمی و اتیسم، بدخیمی‌های مزمن روانی جزء بیماری‌های خاص و سخت علاج قرار دارند.

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، اضافه کرد: 90 درصد هزینه‌های بیماران صعب العلاج ، طبق شیوه نامه  اعلامی  صندوق حمایتی بیماری های خاص و صعب العلاج در سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

وی، افزود: بیماران خاص و صعب العلاج در صورت نشان دار کردن پرونده می توانند 90 در صد هزینه های انجام داده خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز