خبرگزاری کار ایران

در نشست هم اندیشی شرکای تامین اجتماعی استان زنجان مطرح شد؛

رسیدگی به امور بازنشستگان و مستمری بگیران وظیفه شرعی و سازمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۸۷

احداث درمانگاه جدید در املاک سازمان می تواند هزینه های درمان را کم کند

مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان، با اشاره به اینکه دغدغه‌های بازنشستگان همواره برای مدیران تامین اجتماعی مهم بوده و ما خود را ملزم به پیگیری و رفع مشکلات آنان می دانیم، گفت: رسیدگی به امور بازنشستگان و مستمری بگیران وظیفه شرعی و سازمانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیر عباس جراحی علمداری، در نشست هم اندیشی به منظور تقویت تعاملات و ارتباطات فی مابین سازمان تامین اجتماعی و شرکای اجتماعی تحقق اصل سه جانبه‌گرایی، با بیان مسائل و حل مشکلات موجود و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های شرکای اجتماعی سازمان، گفت: به منظور تسریع در خدمت‌رسانی و رفع مسائل و مشکلات و بررسی دغدغه‌های ذینفعان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات کانون و انجام اقدامات عملی برای جلب رضایتمندی اعضای کانون است.

مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، ادامه داد: نکته با اهمیت برای بیمارستان مسئولیت اجتماعی سازمان در برابر کسانی است که سالها در راستای تولید کشور زحمت کشیده واکنون نیازمند دریافت خدمات با کیفیت هستند.

وی، تعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی را ضروری و مثبت  ارزیابی کردو گفت: دغدغه‌های بازنشستگان به عنوان بخش بزرگی از جامعه مخاطبان سازمان همواره برای مدیران تامین اجتماعی مهم بوده است.

به گفته جراحی علمداری سازمان خود را ملزم به پیگیری و رفع مشکلات آنان می داند و معتقداست سازمان تامین اجتماعی بدون همراهی و همکاری شرکای اجتماعی به اهداف متعالی که در رسالت آن تدوین و تبیین شده است نخواهد رسید.

در ادامه  این جلسه حاجیلو،  نیز با بیان مسائل و مشکلات و قدردانی از تلاش‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، گفت: احداث درمانگاه جدید سهروردی در شهرستان خدابنده مشکلات درمانی کارگران هزینه درمان خارج از مراکز ملکی سازمان  را از مهمترین دغدغه های مستمربگیران است.

رئیس کانون بازنشستگان مستمری بگیران خدابنده، اضافه کرد: به عنوان شرکای اجتماعی، دفاع از منافع این سازمان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم و تأمین اجتماعی را متعلق به خود می‌دانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز