خبرگزاری کار ایران

در مراسم یاد بود رئیس جمهور و شهدای خدمت عنوان شد؛

بصیرت شهید رئیسی موجب تحکیم روحیه خود باوری در مردم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۳۸

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به عنوان الگوی مدیریت تراز اسلامی در حافظه مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد بود، گفت: در دوران تحریم بصیرت وی در دفاع از زیاده خواهی دشمنان موجب تحکیم روحیه خودباوری در مردم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی صادقی نیارکی، شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت و یاد بود حجت الاسلام  سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش با حضور مسئولان، جامعه کارگری استان که به نمایندگی در شرکت ایران ترانسفو برگزار شد، با تسلیت شهادت نابهنگام رئیس جمهور مردمی و شهدای خدمت، اظهار داشت: شهید جمهور مصداق بارز فردی بود که با سعادت زیست و با سعادت از دنیا رفت، این شهید والامقام همچون دکتر بهشتی، بهشتی وار زیست و به شهادت رسید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، ادامه داد: امروز در سوگ شخصیتی گردهم آمدیم که خستگی نمی‌شناخت و عمر گرانبهای خود را وقف ایران کرد و از روحیه کار جهادی، مردم داری، انقلابی و ستیزجویی تغییر مسیر نداد.

این مسئول، با بیان اینکه حجت الاسلام  رئیسی با تلاش شبانه‌روزی به دنبال رفع گرفتاری‌های مردم بود، تصریح کرد: کارنامه ایشان سراسر دستاوردهای گران سنگ برای مردم است.

وی، با یادآوری اینکه شهید جمهور خستگی نمی شناخت و بی وقفه به دنبال حل مشکلات کشور و مردم بود، تصریح کرد: رئیش جمهور شهید به عنوان الگوی مدیریت تراز اسلامی در حافظه مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد بود که در تشییع باشکوه به عینه این قدرشناسی را دیدیم.

صادقی نیارکی، با یادآوری اینکه داشتن روحیه صداقت با مردم و پیروی از سیره امامین انقلاب از وی چهره مردمی ساخته بود، یادآورشد: در کنار تمام تلاش هایی که این رئیس جمهور برای رفع مشکلات جامعه داشت، بی شک از مهمترین خدمات ایشان تمرکز بر ظرفیت های داخلی برای پیشرفت کشور بود.

به گفته صادقی، اهتمام این شهید خدمت به تولید و حمایت از کارگران به عنوان موتور محرکه در تمام استان ها به ویژه  در ایران ترانسفو فراموش شدنی نیست، در سال 98  رئیسی در کسوت ریاست قوه قضاییه به استان زنجان سفر کردند و ایران ترانسفو جان گرفت.

به گفته وی، بازگردان بخشی از سهام گروه صنعتی به دولت از دیگر اقدامات ایشان در حوزه این شرکت بود و همچنین انجام تهاتر 1200 میلیارد تومانی بدهی شرکت و بسیاری از دستورات شخص ریاست جمهور برای این شرکت قابل توجه است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، اضافه کرد: با حمایت شهید جمهور از واحدهای صنعتی شاهد رشد تولید در کشور هستیم، کاهش بیکاری از زمان تصدی ریاست جمهوری وی گواه این مطلب است، راه اندازی طرح های اقتصادی و پروژه های زیر بنایی به رونق تولید کشور کمک کرد،  در دوران تحریم بصیرت وی در دفاع از زیاده خواهی دشمنان موجب تحکیم روحیه خودباوری در مردم شد.
 

بصیرت شهید رئیسی موجب تحکیم روحیه خود باوری در مردم شد

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز