خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

جلسات مجلس درباره مزد و قانون کار به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۵۷

نماینده مردم اسدآباد گفت: جلسات کمیسیون اجتماعی فعلا به دلیل دو شیفته شدن جلسات صحن علنی مجلس به منظور رسیدگی و بررسی امور جاری، عقب افتاده و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی کمیسیون جلسه‌ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی اظهارات روزهای اخیر برخی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس مانند علی بابایی کارنامی (رئیس فراکسیون کارگری) و ولی‌ا... اسماعیلی (نایب رئیس کمیسیون اجتماعی) درباره بحث‌های افزایش حداقل دستمزد و اصلاح ماده چهل و یکم قانون کار، گمانه‌زنی‌ها درباره بحث پیرامون این موارد در جلسات این کمیسیون افزایش یافت.

برخی نمایندگان کارگری شورای عالی کار و فعالان کارگری در این میان نسبت به طرح این مسائل بدون حضور نمایندگان کارگری در جلسات انتقاد داشته و بر سه‌جانبه‌گرایی تاکید کردند با این حال چند روز گذشته کیومرث سرمدی واله از احتمال بحث پیرامون این موارد در کمیسیون اجتماعی خبر داده بود.

در ادامه پیگیری‌های ایلنا، حسن لطفی (نماینده مردم رزن و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس) وجود هرگونه بحث درباره دستمزد و افزایش آن یا بحث درباره مواد قانون کار در این کمیسیون را رد کرد.

کیومرث سرمدی واله (نماینده اسدآباد و عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس) در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره جلسات در روز دوشنبه و عدم برگزاری جلسات توضیح داد: جلسات کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون اجتماعی مجلس فعلا به دلیل دو شیفته شدن جلسات صحن علنی مجلس به منظور رسیدگی و بررسی امور جاری در سه ماهه پایانی سال و ترافیک کاری وکلای خانه ملت عقب افتاده است و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی کمیسیون اجتماعی (حداقل تا پایان این هفته) جلسه‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز