خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی لرستان:

پایگاه اورژانس اجتماعی در شهرستان سلسله راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۳۰

مدیرکل بهزیستی لرستان از راه‌اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی (123) طی سالجاری در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، اسدالله حیدری در دیدار از شهرستان سلسله که با حضور فرماندار، سرپرست و کارکنان بهزیستی شهرستان سلسله و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، افزود: در حال حاضر تنها در شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، بروجرد و دورود اورژانس اجتماعی وجود دارد و برای شهرستان‌های پلدختر الیگودرز، سلسه، دلفان نیز تا پایان امسال پایگاه اورژانس اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیشروی حوزه مسائل اجتماعی اظهار داشت: وجود یک معلول در خانواده و احساس محدودیت‌های حرکتی و تداوم آن در فرد می‌تواند به تدریج ناامنی و تعارض‌های درونی را افزایش دهد.

حیدری تصریح کرد: اگر این وضعیت پایدار بماند پیامدهایی همچون اضطراب فراگیر و افسردگی را در پی‌خواهد داشت که اطرافیان نیز به گونه ای معنا دار از این مسئله متاثر خواهند شد.

 مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: محیط‌ها و بافت‌های شهری محصول تعامل فکر و اندیشه نخبگان موجود در جامعه با زیر ساخت های فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی آن جامعه است.

وی با تبیین پیچیدگی مسائل اجتماعی اظهار داشت: باید پذیرفت که اگر بناست تغییری حاصل شود و حرکت مثبت و موثری صورت گیرد، ابتدا باید تغییر و دگرگونی اساسی در حوزه نظر و اندیشه پدید آید و در بین همه افراد جامعه عمومیت پیدا کند سپس زمینه مناسب برای اجرایی و عملی شدن این آرا را فراهم کرد.

دکتر حیدری سپس در جمع کارکنان بهزیستی شهرستان سلسله حاضر و ضمن دیدار چهره به چهره با آنها از نزدیک با مسائل و مشکلات حوزه های مختلف آشنا و نسبت به رفع مسائل مرتبط،قول مساعد داد.

به گزارش ایلنا مدیرکل بهزیستی لرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان سلسله با فرماندار، سرپرست و کارکنان بهزیستی  دیدار و از نزدیک با موانع و چالشها آشنا که نسبت به حل مسائل مرتبط قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز