خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سال جدید انجام شد؛

دیدار صمیمانهٔ استاندار لرستان با خانوادهٔ بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۸۷

استاندار، مدیرکل بهزیستی لرستان و هیات همراه در آغاز سال جدید علاوه بر بازدید از مراکز تحت حمایت بهزیستی به بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی استان پرداختند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مدیرکل بهزیستی لرستان دکتر حیدری با تنی چند از معاونین و مشاورین خود در معیت استاندار لرستان و هیات همراه علاوه بر بازدید از مراکز تحت حمایت بهزیستی و دیدار صمیمانه با پرسنل و مددجویان این مراکز به بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی در استان پرداختند. 

مهندس بازوند استاندار لرستان ابتدا با حضور در سرای خیریهٔ سالمندان صدیق ضمن دیدار با سالمندان و تبریک و تهنیت سال نو و اهدا شاخه گل به این عزیزان بر دقتِ نگهداری از سالمندان تاکید کردند و از زحمات و تلاش‌های مدیریت و پرسنل مرکز تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

مهندس بازوند از  قسمت‌های فیزیوتراپی٬ گفتار درمانی و کارگاه اشتغال و مزرعه مرکز سرای سالمندان صدیق بازدید و مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کمک بلا عوض به این مرکز اهدا کردند.

استاندار لرستان در ادامه حضور خود در مراکز تحت پوشش بهزیستی از دو مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست دخترانه و پسرانه در سطح شهر خرم آباد بازدید کردند.

وی در این دیدار از خدمت رسانی بهزیستی استان به فرزندان بی سرپرست تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار که دکتر حیدری به همراه قائم مقام و معاون مشارکتهای مردمی و کارشناسان خود حضور داشتند در مورد بررسی روند اجرای امور در مراکز فوق در باب عملکرد مطلوب تر و بازتوانی مددجویان پیشنهاداتی را ارائه کردند.

در پایان استاندار با تقدیم گل و کارت هدیه ۲٫۰۰۰٫۰۰۰  ریالی به مقیمان و مربیان مراکز، سال خوبی را برای همه کارکنان خدوم و زحمت کش بهزیستی و جامعه هدف آرزو کردند و افزودند: کاری که برای خداوند متعال باشد ستودنی ارزشمند و لذت بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز