خبرگزاری کار ایران

مدیر ارتفاعات شهرداری شیراز خبرداد؛

اجرای مسیر دوچرخه‌سواری از محله منصورآباد تا شهرک زیباشهر در ۳ فاز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۱۷

مدیر ارتفاعات شهرداری شیراز از ادامه اجرای پروژه مسیر دوچرخه‌سواری از محله منصورآباد تا شهرک زیباشهر در ۳ فاز خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم خداشناس  گفت: لاین اول از شهرک جوادیه تا ورودی بام سبز و لاین دوم از بام سبز تا دریاچه و لاین سوم از دریاچه تا زیباشهر، درمجموع به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر و به عرض تقریبی ۴ متر است.

وی اظهار داشت: طراحی این پروژه به‌صورت ویژه و با ایمنی بالا در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد.

مدیر ارتفاعات شهرداری شیراز به‌اتفاق اکیپ اجرایی شهرداری‌ مناطق ۳ و ۶ شیراز طی بازدید از پروژه احداث مسیر دوچرخه‌سواری بام سبز، ضمن نظارت بر روند اجرایی بر ارتقای سطح کمی و کیفی پروژه تأکید و مطرح کردند: با عنایت و حمایت شهردار شیراز، پروژه احداث مسیر دوچرخه‌سواری از محله منصورآباد تا شهرک زیباشهر در سه فاز طراحی شده و در حال اجرا است.

خداشناس بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه، تأمین زیرساخت‌های ورزشی با رویکرد گردشگری بوده که با توجه به علائق شهروندان به ورزش‌های هیجانی انتظار می‌رود، استقبال خوبی از این پروژه صورت گیرد.

وی عنوان کرد: ورزش‌هایی مانند دوچرخه‌سواری تأثیر شگرفی بر سلامت جسم و روان انسان دارد و مسیر دوچرخه‌سواری بام سبز با پستی‌وبلندی‌های متنوع و طبیعت سرسبز و مفرح می‌تواند به کانون توجه و موردعلاقه و استفاده  ورزشکاران و گردشگران قرار گیرد.

مدیر ارتفاعات شهرداری شیراز در پایان گفت: با اهتمام شهردار کلان‌شهر شیراز تلاش داریم که این پروژه به یکی از بزرگ‌ترین زیرساخت‌های گردشگری در کلان‌شهر شیراز و حتی در سطح کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز