خبرگزاری کار ایران

آسفالت بیش از ۷۶ هزار مترمربع معابر در هفته چهلم در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۱۷

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته چهلم، ۷۶ هزار و ۳۹۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۵۴۹ تُن آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا، میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته چهلم، ۷۶ هزار و ۳۹۲ مترمربع معابر مناطق این کلانشهر به میزان ۹ هزار و ۵۴۹ تُن بوده است.

بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم کمربندی جنوب "بزرگراه امام خمینی (ره)"، توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در مدرسه شهید حمید کریمی و مدرسه پیام انقلاب در منطقه ۶، فرعی‌های خیابان هویزه و فرعی‌های خیابان پور بهمن و فرعی های خیابان فجر شرقی در منطقه ۹ و خیابان اصلی برنامه بودجه و خیابان اصلی برف فروشان در منطقه ۱۰ انجام‌ شده است.

روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه ۲ استاد شهریار در منطقه ۳ و پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار و سایت شهید خرم شکوه از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۴۰ هفته سپری‌ شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۲۱۵ متر مربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۳۲ هزار و ۷۵۷ تُن آسفالت انجام‌ گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز