خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز خبرداد؛

تمهیدات شهرداری شیراز در رثای شهید جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۹۱۶

سخنگوی شهرداری شیراز اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شهرداری این کلان‌شهر در رثای "شهید جمهور" سیدالشهدای خدمت و همراهانشان را تشریح و از راه‌اندازی بیش از ۱۲۰ موکب در سطح کلان‌شهر و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان وی، اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شهرداری این کلان‌شهر در رثای "شهید جمهور" را تشریح و از راه‌اندازی بیش از ۱۲۰ موکب در سطح کلان‌شهر و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز خبر داد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت جایگاه پرعظمت شهدا همواره در دستور کار مدیریت شهری بوده است، اظهار کرد: شهرداری شیراز از زمان اعلام خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب و هیئت همراه، نسبت به تغییر فضای شهری به فضای سوگواری اقدام کرده است.

سخنگوی شهرداری شیراز افزود: نصب پرچم‌های عزا و تصاویر شهید جمهور و همراهانشان و همچنین میزهای یادبود ازجمله اقدامات اولیه شهرداری شیراز و مناطق یازده‌گانه بود.

جاویدی از برپایی بیش از ۱۲۰ موکب در سطح کلان‌شهر توسط مناطق یازده‌گانه و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خبر داد.

وی همچنین به تلاش شبانه‌روزی خادمان مردم در شهرداری شیراز برای تمهیدات برگزاری ویژه‌‌برنامه‌های بزرگداشت شهدای خدمت در کلان‌شهر "شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت" در فراق شهید جمهور و همراهانشان اشاره کرد.

فضاسازی شهری، برپایی ۱۲۰ موکب در شهر با محوریت مناطق و سازمان فرهنگی اجتماعی، چاپ ۱۵ هزار پوستر جهت توزیع در موکب‌ها و مراسم‌ها را از جمله اقدامات شهرداری شیراز بود که جاویدی به آن پرداخت.

به گفته سخنگوی شهرداری شیراز؛ ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری نیز برای ارائه خدمات به شهروندان جهت شرکت در مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت که امروز سوم خرداد در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌گردد در نطر گرفته شده است.

 وی گفت: این تعداد اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی با هماهنگی سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز، پیش از پایان مراسم در پایانه شهید آیت‌االه دستغیب و خیابان ۹ دی مستقر و ایاب‌ و ذهاب شهروندان را به‌صورت رایگان به نقاط مختلف سطح شهر شیراز انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز