خبرگزاری کار ایران

ارسال محموله کمکی به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۹۰

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام ره در سیستان و بلوچستان از ارسال محموله کمکی به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا علیرضا راشکی اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری که بارندگی‌ها در سطح استان آغاز شد پس از رصد کارشناسی متوجه شدیم بیشترین میزان بارندگی و خسارت در شهرستان چابهار اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در موج اول بارندگی شهرستان کنارک دچار آبگرفتگی شده است عنوان کرد: گروهای جهادی در این منطقه جهت پشتیبانی بلافاصله مستقر شده اند.

وی گفت: یکی از اولین اقداماتی که توسط گروه های جهادی صورت گرفته تخلیه آب از منازل و معابر بوده است.

وی با اشاره به پشتیبانی اقلام خوراکی برای سیل زدگان جنوب استان گفت: روزانه حدود ۲ هزار پرس غذا برای این افراد آماده می‌شود و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر 2 تن گوشت و برنج برای بارگیری و ارسال به جنوب استان آماده شده و در مجموع حدود 800 عدد پتو، روغن، کنسرو و... تاکنون ارسال شده است.

امیدواریم در کنار نیروهای امدادی خدمت رسانی سعی می‌شود از شدت درد و غم مردم کاسته شود تا بتوانند زودتر به زندگی عادی بازگردند.

وی ارزش ریالی محموله را حدود یک میلیارد عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی همچنان ادامه دارد و امیدواریم این بارندگی ها سبب خیر و برکت در استان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز