خبرگزاری کار ایران

از سوی ستاد اجرای فرمان امام انجام شد؛

ارسال محموله ۶۶ تنی کمک‌های امدادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان/ ۳۰۰۰ طرح اشتغالزایی ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۸۳۷

باحضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام محموله بزرگ امدادی و غذایی این ستاد از فرودگاه امام خمینی جهت توزیع در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به چابهار ارسال شد.

به گزارش ایلنا،‌ محمد مخبر در آیین ارسال محموله هوایی مواد غذایی و امدادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت:این محموله 66 تنی شامل 20 تن غذاهای کنسروی، 20 تن برنج، روغن، آب معدنی، دارو و پتو است.

وی افزود: پیش ازاین نیز چند محموله که در قرارگاه امدادی ستاد اجرایی فرمان امام واقع در استان سیستان و بلوچستان دپو شده بود، در 9 نقطه سیل زده توزیع شد و این محموله نیز به محض ارسال توسط نیروهای جهادی بنیاد احسان بین مردم توزیع خواهد شد.

مخبر خاطرنشان کرد: از اولین لحظات وقوع سیل در کنار مردم بودیم و تا برگشت وضعیت زندگی مردم منطقه به وضعیت عادی با توزیع اقلام مورد نیاز و اعزام تیمهای پزشکی و درمانی و کمک به تخلیه خانه ها از سیلاب توسط نیروهای جهادی درکنارشان خواهیم ماند و در صورت اعلام نیاز استان سیستان و بلوچستان محموله های مورد نیاز بعدی راهم ارسال خواهیم کرد.

وی بیان داشت: درخصوص  نیازهای بعد از سیل هم برنامه ریزی کافی کرده ایم و اهدای لوازم خانگی و دام سبک و ایجاد شغل برای مردم  آسیب دیده جزو برنامه های ماست.

مخبر یادآور شد: مجموع اعتباری که تا الان برای این استان در نظر گرفته‌ایم 30 میلیارد تومان اقلام بلاعوض است و 120 میلیارد تومان هم برای ایجاد 3000 طرح اشتغالزایی کوچک و متوسط در این استان تخصیص داده ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: توزیع لوازم خانگی و دام سبک بین مردم از طریق لیست ارائه شده توسط استانداری سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز