خبرگزاری کار ایران

حضور تیم های پزشکی سازمان بنادر در مناطق سیل زده از روز اول حادثه

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۱۰

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ارسال نهمین محموله کمک‌های انسان دوستانه بندر چابهار به مناطق سیل زده چابهار و کنارک خبر داد، این در حالی است که نخستین محموله کمک‌های جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی به روستاهای سیل زده شرق هرمزگان ارسال شد .

به گزارش ایلنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع سیل در مناطق روستایی جنوب استان تمامی واحدها و شرکت‌های فعال در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مکلف به امدادرسانی همه جانبه به مردم سیل زده شدند. 
وی ادامه داد: در این راستا تیم‌های تیم های واکنش سریع یگان حفاظت، عملیاتی، گشت و نظارت بر سواحل استان به منظور امدادرسانی و برآورد سطح خسارت و نیازمندی‌های مردم در مناطق روستایی حضور پیدا کردند و در پی آن دیگر ظرفیت‌ها و ماشین آلات فعال در پروژه های در دست اجرای بندر چابهار نیز جهت امدادرسانی و بازگشایی معابر روستایی به این مناطق ارسال شدند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که در دو روز گذشته علاوه بر کمک‌های نقدی، هشت محموله کمک‌های غیرنقدی کارکنان این اداره کل و شرکت‌های فعال در بندر به مناطق سیل زده  نهمین محموله کمک‌های نقدی به روستاهای چابهار و کنارک ارسال شد.
آقایی افزود: این محموله‌ها شامل پتو، روفرشی، چراغ شارژی، لوازم بهداشتی، پزشکی و دارویی، لباس گرم، کنسروجات، آب معدنی و سایر مواد خوراکی بود.
وی در ادامه از اعزام تیم امدادرسانی بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به روستاهای سیل زده عورکی، دیول، کچو و تلنگ خبر داد و گفت: دو اکیپ خدمات پزشکی و دارویی بندر چابهار نیز به روستاهای سیل زده اعزام و بیمارستان صحرایی نیز در این مناطق برپا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز