خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اسکان 3 هزار و 151 نفر در اردوگاه های اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۷۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از استمرار امدادرسانی به مناطق سیل زده جنوب استان خبر داد.

عیرضا میربهاءالدین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به دنبال وقوع بارندگی شدید در جنوب استان از تاریخ ۹ لغایت 14 دی ماه کار امدادرسانی به مردم آسیب دیده در 13 شهرستان و 55  روستا توسط 183 تیم عملیاتی در حال انجام است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تعداد 1210 خانوار آسیب دیده به تعداد 5 هزار 178 نفر توسط نجاتگران این جمعیت امداد رسانی شدند که از این تعداد  658 خانوار به تعداد 3 هزار و 151 نفر  در ۳  اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان چابهار و 8 اردوگاه در شهرستان کنارک اسکان داده شده اند. 

وی ادامه داد: 149 دستگاه چادر امدادی، 503 تخته موکت، 1504 تخته پتو و 1467  کیلو گرم نایلون در بین آسیب دیدگان توزیع شده است. 

وی ضمن تاکید بر توزیع اقلام امدادی بین حادثه دیدگان سیل اخیر اظهار کرد: 93 بسته غذایی ۷۲ ساعته ، ۲هزار و 610 کیلوگرم برنج، ۴۰۰عدد بطری آب معدنی و 375 قوطی کنسروجات ،  31 شعله والور و 15 عدد فانوس و همچنین مقادیریدحبوبات ،  قند و شکر وچای  در مناطق آسیب دیده توسط نجاتگران این جمعیت توزیع شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: 875 نفر روز امدادگر با بکارگیری 110  دستگاه خودروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در شهرستان های چابهار ، کنارک ، سرباز و فنوج ، نیکشهر، زابل ،نیمروز ،مهرستان،زاهدان،دلگان،هیرمند،سیب و سوران، ایرانشهر کار امدادرسانی را بر عهده دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد: در روزهای بارانی که هشدار طغیان رودخانه ها داده می شود انتظار می رود که افراد محلی و همچنین عشایر حاضر در مناطق بیش از پیش به این هشدارها توجه کرده و از حضور در محیط های نا ایمن و حاشیه رودخانه اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز