خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه آزاد قزوین در حد رفع اشکال است

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۱۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: کلاس های حضوری در دانشگاه آزاد قزوین در حد رفع اشکال بوده و محوریت با کلاس‌های غیرحضوری است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا خان محمدی با اعلام این خبر گفت: تصمیم گیری برای برگزاری کلاس‌ها در این دانشگاه تا پایان این هفته مشخص می‌شود؛ اما با توجه به شیوع کرونا محوریت ارایه آموزش با دوره های غیرحضوری و مجازی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار داشت: اگر هم کلاسی در دانشگاه تشکیل شود با حد نصاب مشخصی از دانشجویان بوده و برای رفع اشکال برگزار خواهد شد.

این مسئول دانشگاهی گفت: همه کارکنان و دانشجویانی که برای پیگیری امور درسی و اداری به دانشگاه های آزاد در استان قزوین مراجعه می کنند در بدو ورود تب سنجی می شوند و همچنین استفاده از ماسک نیز الزامی است و محلول های ضدعفونی کننده نیز در بخش ها و قسمت های مختلف دانشگاه جانمایی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار داشت: در صورت عادی شدن شرایط از حیث شیوع کرونا، آمادگی لازم را برای برگزاری کلاس های درسی به شکل حضوری خواهیم داشت.

دانشگاه آزاد قزوین دارای ۲۸ هزار دانشجو است.

این دانشجویان در سه رشته مقطع کاردانی، ۳۴ رشته مقطع کارشنایریال ۳۸ رشته مقطع ارشد و ۲۲ رشته مقطع دکترا به تحصیل می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز