خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین:

لایحه بودجه سال 99 شهرداری قزوین تقدیم شورا شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۷۴

لایحه بودجه سال 99 شهرداری قزوین به مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان توسط شهردار به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیاوش طاهرخانی لایحه بودجه سال ۹۹ را تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر کرد و در مورد ویژگی‌های آن توضیحاتی ارائه کرد.

شهردار قزوین در این جلسه لایحه بودجه ۹۰۰ میلیارد تومانی را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر کرد و افزود: در سال گذشته بودجه شهرداری ۷۹۰ میلیارد تومان بود که امسال این میزان به ۹۰۰ میلیارد تومان با رشد ۱۴ درصدی روبرو شده است.

طاهرخانی گفت: بودجه جاری سال آینده ۲۶۰ میلیارد تومان و عمرانی ۶۴۰ میلیارد تومان است که ۷۱ درصد آن عمرانی و ۲۹ درصد جاری است.

وی در این باره اظهار کرد: در مورد تنظیم بودجه سال آینده نکات فنی رعایت شده و پایه علمی دارد و اجرایی است.

این مسئول یادآور شد: وحدت رویه نیز در بودجه سال آینده مراعات شده و تلاش کرده‌ایم از پراکندگی کارها جلوگیری شود و انعطاف پذیری نیز دارد که می‌تواند در ردیف‌ها جابجایی هم صورت گیرد.

شهردار قزوین بیان کرد: شاخص‌های شفاف سازی در تنظیم لایحه بودجه کاملاً رعایت شده و اصول تعادل با رعایت درآمد و هزینه مورد توجه قرار گرفته است.

طاهرخانی ادامه داد: بودجه شهرداری بر اساس اسناد بالادستی و سیاست‌های اقتصادی مقاومتی تنظیم شده و شفاف سازی منابع مالی در آن از ویژگی‌های دیگر بودجه است که امیدواریم به تحقق اقتصاد مقاومتی هم کمک شود.

وی عنوان کرد: در بودجه ارائه شده قزوین را شهری با حمل و نقل عمومی، روان و پاک و شهری سبز و دوستدار محیط زیست دیده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش بینی درآمد در مناطق قابل توسعه منطبق با ضوابط طرح‌های جامع و تفضیلی، بازنگری در زیر ساخت‌های شهری، شناسایی طرح‌های ۴ ساله و اولویت دار، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، افزایش تعامل با دستگاه‌های دولتی، ظرفیت تبادل تهاتری، بازپرداخت بدهی‌های شهرداری از فرصت‌های پیش بینی شده در این بودجه است.

شهردار قزوین در پایان لایحه بودجه سال ۹۹ را برای بررسی در صحن شورا تقدیم داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز