خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا عنوان کرد:

فراهم بودن شرایط استفاده از مبالغ فاینانس در آستارا

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۲۹۸

سیروس شفقی شرایط برای استفاده از مبالغ فایناس در آستارا را مهیا دانست و بیان داشت: اگر کسی بتواند از این مقوله بهره‌ای ببرد منابع مالی بزرگی را برای استان، شهرستان و حوزه کاری خود فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اداری این شهرستان با تصریح بر اینکه اتکای درآمد اصلی کشور بر مبنای نفت و مالیات است افزود: بودجه‌ای که برای استان اختصاص پیدا می‌کند در مقابل اعتبارات ملی چیزی نیست.

شفقی با بیان اینکه 96 هزار و 400 میلیارد تومان از اعتبارات ملی در اختیار وزرا است، اظهار کرد: تعامل خوب با وزرا و مدیران بالادستی می‌تواند موجب پیگیری منطقی، مناسب و قدرت چانه‌زنی با بهره‌گیری از این اختیارات وزرا و مقامات بالادستی باشد.

فرماندار آستارا متذکر شد: 63 درصد از قیرهای اختصاص یافته برای راه‌های روستایی، 20 درصد برای بنیاد مسکن، 20 درصد برای سازمان‌های شهرداری‌ها و سه درصد برای آموزش و پرورش به منظور آسفالت محوطه و حیاط مدارس پیش‌بینی شده است.

وی از مدیران دستگاه‌های اداری خواست تا پایان هفته جاری شاخص واقعی حوزه خود را نسبت به شاخص‌های مورد عمل قبلی برای ارسال به استان به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار آستارا تصریح کرد: فاینانس منابعی در اختیار کشور بوده و بهره‌گیری از این امتیاز برای شهرستان آستارا می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

شفقی شرایط برای استفاده از مبالغ فایناس در آستارا را مهیا دانست و بیان داشت: اگر کسی بتواند از این مقوله بهره‌ای ببرد منابع مالی بزرگی را برای استان، شهرستان و حوزه کاری خود فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تغییرات جدید در امور و فصول برنامه بودجه افزود: امسال 19 فصل و 92 برنامه به 36 فصل و 95 برنامه تغییر پیدا کرده که با افزایش فصول می‌توان شاخص‌های کاری را بهتر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز