خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

خروجی خدمات شهرداری باید منتهی به رضایت مردم شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۶

شهردار تبریز به همراه مدیران ارشد شهرداری با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با آیت الله محسن مجتهد شبستری دیدار کردند.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: خروجی خدمات شهرداری باید منتهی و منتج به رضایتمندی شهروندان شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در دیدار امروز صبح خود و مدیران ارشد شهرداری با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز افزود: خدمات انبوه شهرداری به شهروندان و شهر در تمامی بخش‌ها اگر منتهی به تحقق اصل رضایتمندی مردم نشود قابل قبول نخواهد بود و مدیریت شهری تبریز تمام تلاش خود را حول محور تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی شهروندان متمرکز خواهد کرد.
شهردار تبریز همچنین حرکت در راستای رضایتمندی مردم را منشور خدمتی شهرداری اعلام کرد و گفت: انجام و اجرای طرح‌ها مبتنی بر مطالعات، برنامه ریزی و نیازسنجی طرح‌ها سیاست دیگر مدیریت شهری در اداره شهر و روند توسعه و عمران شهری خواهد بود.
نجفی با تأکید بر لزوم توجه و حمایت ویژه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شهری تصریح کرد: بدون حمایت و بهره گیری از توان و ظرفیت‌های بخش خصوصی در بخش توسعه شهری، امکان ایجاد تحول در روند عمران و آبادانی شهر وجود ندارد چراکه با توجه به محدودیت منابع مالی و بودجه‌ای شهرداری و در کنار آن سختی‌های مربوط به تحقق این درآمد‌ها و در ‌‌نهایت فقدان درآمدهای پایدار و ثابت، ناگزیر از جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در عمران شهری هستیم.
شهردار تبریز با اشاره به دیگر برنامه‌ها وسیاست‌های مدیریتی شهرداری افزود: تلاش برای ایجاد و تأمین درآمدهای پایدار، پاسخگویی شفاف به مردم، تلاش برای بستن گلوگاه‌های نارضایتی در شهرداری، ارتباط مستقیم مدیران با مردم، ترمیم رابطه شهرداری با دیگر سازمان‌های خدماتی، صیانت از شهرداری، پرهیز از ریخت و پاش‌های زاید و صیانت از بیت المال، تقویت نظارت‌ها و شفاف سازی امرو از دیگر برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی شهرداری تبریز در این دوره مدیریتی خواهد بود.
لازم به ذکر است شهردار تبریز صبح امروز به همراه مدیران ارشد شهرداری با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با آیت الله محسن مجتهد شبستری دیدار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز