خبرگزاری کار ایران

با اعلام سرهنگ صادقی؛

پلیس فتا کانال سریالی ملکه ایران را بست/ متهم دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۶۹

رئیس پلیس فتا استان سمنان از بسته شدن کانال سریالی ملکه ایران در سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین صادقی کاشان عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره مسدود شدن کانال سریالی ملکه ایران اظهارداشت: ادمین این کانال در فضای مجازی تصاویر غیراخلاقی را منتشر می‌کرد که بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پلیس فتا رسیدگی به این آسیب‌ها و تهدیدات در فضای مجازی را پیگیری و رصد می‌کند. با توجه به همین وظیفه ذاتی پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی ادمین این کانال‌های غیرمجاز شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه در همان اقدامات کارشناسی و فنی پلیس، متهم ۳۱ ساله مجرد شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: این متهم ابتدا منکر هرگونه تخلف شد اما بعد از مشاهده ادله به گناه خود اعتراف و هدف خود را تبلیغات برای افزایش اعضا عنوان کرد. انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی بر اساس ماده ۷۴۲ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات جرم محسوب می‌شود و توصیه می‌شود خانواده‌ها بیشتر در جریان اقدامات جوانان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پیرامون مشکلات سایبری موارد خود را در سایت پلیس فتا قسمت گزارش‌های مردمی ثبت کنند تا در دستور کار رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز