خبرگزاری کار ایران

نوبخت در سفر به انزلی:

به جای تسویه حساب سیاسی باید در راستای رفع مشکلات قدم برداریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۴۵

سخنگوی دولت تاکید کرد که باید به جای تسویه حساب سیاسی و ایجاد دوگانگی بین مردم در راستای رفع این مشکلات قدم برداریم.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  در ”آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های کشور” با بیان اینکه میزبانی آیین خجسته‌ای مثل جشنواره مطبوعات برای منطقه آزاد انزلی مایه فخر و مباهات است، اظهار داشت: قلم قابل تقدیس در آیات قرآن کریم و امروز باید در راستای حمایت از یک ملت بنویسد.

محمدباقر نوبخت با اشاره به اینکه امروز در مقطع حساسی از انقلاب قرار داریم، ادامه داد: دولت یازدهم با ریختن دیوار تحریم برای شکستن حصر اقتصادی همه اهتمام خود را به کار گرفت.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه برخی کشورها در ایفای تعهدات خود از همان ابتدا ضعیف عمل کردند، تاکید کرد: این درحالی است که همه کشورهای عضو ۵+۱ بر صداقت و راستی‌آزمایی ایران صحه گذاشتند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه به جای تسویه حساب سیاسی  و ایجاد دوگانگی بین مردم باید در راستای رفع این مشکلات قدم برداریم، گفت: دراین راستا امروز قلم یک وظیفه مهمی دارد که با تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت‌ها بین مردم با عوام‌فریبی مبارزه کند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز