خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

پرداخت جزای نقدی 18 میلیاردی توسط متخلفین در طرح نوروز 96

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۴۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مرحله اول طرح نظارتی ویژه نوروز96، با شناسایی متخلفین و مجازات 18میلیاردی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی گیلان، رضا قشلاقی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز 96 که از اول اسفند ماه 95 با مشارکت و همراهی ضابطین و دستگاه های نظارتی برگزار شده شامل دو مرحله بود که مرحله اول از ابتدای اسفند تا پایان سال ادامه داشت و در این مدت؛ کلیه ادارات اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در سراسر استان بصورت کشیک، آماده خدمت رسانی به شهروندان در راستای وظایف صلاحیتی انجام وظیفه کرده اند.

 وی افزود: در مرحله اول طرح تعداد 1463 واحد عرضه کالا و خدمات مورد نظارت و کنترل مشترک نمایندگان دستگاههای نظارتی از جمله صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بهداشت محیط، دامپزشکی، اماکن، گردشگری در معیت روسای شعب و کارشناسان تعزیرات حکومتی قرار گرفت و تعداد 976 واحد متخلف شناسایی و اعمال قانون گردیدند.

قشلاقی ادامه داد: دراین مرحله از گشتهای مشترک، تعداد 7 واحد عرضه کالا و خدمات با تخلفات بهداشتی و صنفی با حکم شعب سیار حاضر در گشت مشترک تعطیل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اعلام شروع مرحله دوم طرح نظارتی نوروز 96 از تاریخ 1/ 1/ 96 و ادامه داشتن آن تا 15/ 1/ 96، ادامه داد: تعزیرات حکومتی استان علاوه بر اجرای برنامه های مشترک نظارتی که در حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام داده است به وظیفه ذاتی و اصلی خود که همان رسیدگی به پرونده های تخلفاتی متخلفین اقتصادیست نیز اهتمام ویژه داشته و توانسته است تعداد2337 پرونده از تعداد 2348 پرونده وارده به سیستم دادرسی خود را رسیدگی و منجر به صدور آراء قانونی نماید و متخلفین دراین مدت، بپرداخت مبلغ 18 میلیارد و 794 میلیون و 966 هزار و 436 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز