خبرگزاری کار ایران

گشت‌های نوروزی تعزیرات از ۱۶ اسفند آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۷۱

گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی دارای دو مرحله است که مرحله نخست آن از ۱۶ اسفند آغاز و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت و مرحله دوم گشت‌های نوروزی مختص ایام تعطیلات عید نوروز است و از یکم تا پانزدهم فروردین را در برمی‌گیرد.

دبیرگشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز گشت‌های مشترک ویژه نوروز از ۱۶ اسفند ماه با بکارگیری ۴۲۰ شعبه ثابت و سیار در سراسر کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جواهری اعلام کرد: گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی دارای دو مرحله است که مرحله نخست آن از ۱۶ اسفند آغاز و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت و مرحله دوم گشت‌های نوروزی مختص ایام تعطیلات عید نوروز است و از یکم تا پانزدهم فروردین را در برمی‌گیرد.

جواهری افزود: هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح با دستگاه‌های ذی مدخل مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان، استانداری‌ها، پایانه‌های حمل و نقل و دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی از حداکثر خود برای اجرای این طرح استفاده خواهد کرد گفت: قانون‌مداری و سرعت همراه با دقت در استیفای حقوق شاکیان از جمله اهداف این طرح است. در این طرح ۲۰۰ شعبه ثابت و ۲۲۰ شعبه سیار حضور خواهند داشت.

دبیرگشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر، شیرینی، آجیل، تنقلات، میوه‌و‌تره‌بار، مواد پروتئینی، شیر و فراورده‌های لبنی، پوشاک، کیف و کفش، سوخت، آژانس‌های مسافرتی، حمل و نقل درون شهری و بین شهری، اقلام داروئی، مواد خوردنی و آشامیدنی و خدمات درمانی را از کالا‌ها و اولویت‌های رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی در گشت نوروزی عنوان کرد.

به گفته جواهری، شعب ویژه قاچاق تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های نوروزی در گلوگاه‌های سراسر کشور و مکان‌هایی که جنبه تجاری دارند، مستقر خواهند بود.

وی همچنین مراکز اسکان، پذیرایی و اقامتگاه‌ها، اماکن سیاحتی و زیارت‌گاه‌ها، پلاژ‌ها در نواحی ساحلی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل‌ها رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری شهری و جاده‌ای، اغذیه فروشی‌ها، قنادی‌ها، شرکت‌ها و مراکز توزیعی و تولیدی بویژه سردخانه‌های محل نگهداری میوه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه‌وتره‌بار، جایگاه‌های سوخت، پایانه‌ها و مراکز حمل و نقل زمینی، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها، مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها را از جمله اماکن مورد نظارت گشت‌های نوروزی تعزیرات حکومتی بیان کرد.

مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی یادآور شد: بیشترین فشار این طرح مربوط به ایام قبل از عید(۱۶ تا ۲۹ اسفند) است که عمده خریدهای مردم در این ایام انجام می‌شود. در مرحله دوم(یکم تا پانزدهم فروردین) این طرح نیز بیشترین تمرکز ما روی هتل‌ها، مهمانسرا‌ها و پلاژ‌ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز