خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار لاهیجان صورت گرفت؛

افتتاح رسمی پژوهشکده چای شهرستان لاهیجان/ تامین اشتغال بیش از ۳۷ هزار خانوار

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۳۲

پژوهشکده چای شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار این شر به طورئ رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرماندار لاهیجان در سخنرانی خود در افتتاح رسمی پژوهشکده چای شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای آتش نشان و آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید افزود: کشاورزی پایه قدرت ملّی و استقلال کشور است.

احمدی اظهار داشت: به یاد داشته باشیم نجفی استان را با چهار روز ذخیره گندم تحویل گرفتند که امروزه با تدابیر دولتمردان ذخیره گندم به بیش از یکسال رسیده است.

وی افزود: در سفر هیات دولت به گیلان ۵۰ هزار هکتار در بخش تجهیز و نوسازی اراضی به استان اختصاص یافت که لاهیجان ۲۸۰۰ هکتار را را در سال اول انجام داد.

فرماندار لاهیجان اذعان داشت: یکی از محورهای توسعه لاهیجان کشاورزی است که در بخش های چای و برنج ۲۳۸۱۶ هکتار،۱۰% اراضی زیر کشت استان را دارد و اشتغال بیش از ۳۷ هزار خانوار را تامین می‌کند.

سید محمد احمدی در پایان ضمن تشکر از زحمات رئیس پژوهشکده چای شهرستان و تعامل خوب ایشان با ارکان شهرستان و حضور معاونت وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: یکی از مطالبات بحق شهرستان احیای باغ کشاورزی است که با تدبیر و برنامه ریزی مسئولان مربوطه میسر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز