خبرگزاری کار ایران

مدیر پروژه ایجاد بزرگ‌ترین مرکز رشد جهان در فرانسه:

فضای کسب و کار با ایجاد شرایط جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۵۴۶

مدیر پروژه ایجاد بزرگ‌ترین مرکز رشد جهان در فرانسه از پیشرفت‌های فضای کسب و کار در کشور ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رکسانا ورزا امروز در جلسه توسعه چالش‌های کارآفرینی با بیان اینکه  فضای کارآفرینی با جذب سرمایه‌گذار توسعه می‌یابد، گفت: ضروری است بخش‌خصوصی و دولت به ایجاد فضای کسب و کار با فعالیت استارت آپ‌ها در این عرصه پیشگام شود..

وی از برگزاری رویدادهای همه ساله برای جذب سرمایه‌گذار با حضور رئیس‌جمهور در فرانسه خبر داد و گفت: این رویدادها با حضور 150 سرمایه‌گذار خارجی در راستای جذب سرمایه‌گذار برگزاری می‌شود که حضور رئیس‌جمهور در این برنامه اهمیت موضوع برای دولت را نشان می‌دهد.

مدیر پروژه ایجاد بزرگ‌ترین مرکز رشد جهان در فرانسه یکی از بزرگ‌ترین فعالیت‌های انجام شده در عرصه فضای کسب و کار را بردن 200 استارت آپ به یکی از نمایشگاه‌های الکترونیکی برشمرد و گفت: برای موفقیت در جامعه جهانی نیازمند اطلاع رسانی و ارائه آموزش و کسب اطلاعات در عرصه تکنولوژی هستیم.

ورزا با بیان اینکه آموزش تکنولوژی بدون عمل به آن در حقیقت تلف‌کردن وقت به شمار می‌رود، گفت: آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد که افراد شیوه استفاده از تکنولوژی را با کسب اطلاعات بدانند.

وی با بیان ضرورت  توجه به استعدادهای بانوان در عرصه ایجاد فضای کسب و کار و استارت آپ‌ها عنوان کرد: قشر بانوان از جمله اقشاری هستند که در زمینه تکنولوژی توجه زیادی به این قشر نشده است.‌

مدیر پروژه ایجاد بزرگ‌ترین مرکز رشد جهان در فرانسه با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در فرانسه بسیار شبیه به ایران است، گفت: در هفت سال گذشته که در فرانسه آغاز به فعالیت کردم در آن کشور بودجه اختصاص داده شده به حوزه استارت آپ‌ها بسیار کم بود.

ورزا همچنین به افزایش توجه دولت فرانسه به فضای کسب و کار و استارت آپ‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: در چند سال گذشته شاهد رشد و توسعه استارت آپ‌ها در کشور فرانسه هستیم.

مدیر پروژه ایجاد بزرگ‌ترین مرکز رشد جهان در فرانسه از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده برای پیشرفت فضای کسب و کار خبر داد و گفت: در این راستا شورایی شامل رئیس جمهور و وزرای فرانسه برای پیشبرد فعالیت‌ها در عرصه فضای کسب و کار نقش دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز