خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

سخنان رهبری نقشه راه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۵۸

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان سخنان رهبری را نقشه راه تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: استان زنجان در همدلی و همزبانی نیز آنچه در توان داشت عملی کرد .

به گزارش خبرنگار از زنجان، آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(19 فروردین) در اولین جلسه شورای اداری اظهار کرد: سال گذشته همدلی خوبی بین مردم و مسئولان صورت گرفت و مسئولان نیز دغدغه های بسیاری برای رفع نیازمندهای مردم در بستر توسعه استان داشتند.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه مسئولان سخنان آغازین رهبری در نامگذاری سال بود، ادامه داد: امسال فرصت اقدام و عمل است و برنامه ریزی به اندازه کافی انجام شده است و اکنون باید برای خدمت در این عرصه آماده شد.

نماینده ولی فقیه در استان به مسئله برجام، حضور پرشور مردم در راهپیمایی و انتخابات 7 اسفند را از مباحث غرورآفرین کشور در سال گذشته عنوان کرد وافزود: عرصه خدمت گذاری به مردم در سال جدید آغاز شده است و مسئولان باید از این فرصت بهره برداری کنند.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه دشمنان در عرصه های نظامی و سیاسی نتوانستند به موفقیت بر علیه جمهوری اسلامی برسند، گفت: به همین منظور فشار دشمن بر عرصه های اقتصادی است.

به گفته آیت اله خاتمی نقش ایران در بازی شطرنج منطقه تعیین کننده است و باید این نقش قوی تر شود و این اثرگذاری به پشتوانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

امام جمعه زنجان در پایان به مقاوم سازی اقتصاد کشور و برخورد عملی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: برخی از بحران های اقتصاید ناشی از توطئه های دشمن و برخی از ضعف مدیریات است که باید برای ساختن ایرانی آباد همه تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز