خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبر داد:

فعال‌شدن ستاد مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۶۰

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری مشخص می شود، گفت: حل مشکلات اقتصادی مهمترین مسئله کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان امروز پنج شنبه (19 فروردین) در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به اینکه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری مشخص می شود، گفت: حل مشکلات اقتصادی مهمترین مسئله مطرح کشور است.

انصاری، به مشارکت 67 درصدی مردم زنجان در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور موثر مردم در مراحل حساس کشور رمز اقتدار ایران است.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: افرادی که در این دوره برگزیده شدند رسالت سنگینی برعهده دارند چرا که مردم با رای دادن به افرادی که دلسور نظام و انقلاب هستند بنا دارند تقابل های بین قوای سه‌گانه را همراهی کنند.

انصاری به مرحله دوم انتخابات در 10 اردیبهشت اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی نیز باید با همراهی با ستاد انتخابات به همان قوت و جدیت ادامه دهند.

استاندار زنجان، به شعار سال از سوی رهبری اشاره کرد و افزود: اگر بتوانیم اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم با تقویت تولید داخلی همراه خواهد بود که به حل رکود و رفع بیکاری جوانان کمک خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور مهمترین مساله است، افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری اعلام شده است و اگر این سیاست ها عملی شوند به بزرگ شدن اقتصاد ملی و رشد اقتصادی و کاهش بیکاری کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز