خبرگزاری کار ایران

با موافقت اعضای شورای شهر صدرا انجام گرفت؛

نامگذاری بلوار "شهید جمهور رئیسی" در شهر صدرا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۳۶۳

در دویست و سی و ششمین جلسه رسمی شورای شهر صدرا که روز گذشته برگزار شد، اعضای شورا با پیشنهاد نامگذاری بلواری به نام "شهید جمهور رئیسی" موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای شهر صدرا، در این جلسه ضمن تشریح جزئیات این نامگذاری، اظهار داشت: به پیشنهاد اعضای  شورا و به مناسبت آخرین حضور شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر، تصمیم گرفته شد بلوار منتهی به میدان امام رضا (ع) به نام ایشان مزین شود.

آرش محمدی گفت: هدف از این نامگذاری، زنده نگه داشتن اندیشه‌ها و آرمان‌های این شهید والامقام برای نسل‌های آینده است.

وی با تأکید بر اینکه نامگذاری معابر و اماکن به نام شهدا، اقدامی نمادین در جهت پاسداشت ایثار و فداکاری آنان است، افزود: مزین شدن نام شهید جمهور رئیسی به یک بلوار یا پروژه عمرانی، نه تنها یک مسئولیت اجتماعی برای مسئولان ایجاد می‌کند، بلکه یادآور تعهد ما به ادامه راه شهدا و خدمت به مردم خواهد بود.

رئیس شورای شهر صدرا در ادامه با اشاره به محبوبیت و مردمی بودن آیت‌الله رئیسی در میان اهالی صدرا، خاطرنشان کرد: شهادت رئیس جمهور یک مسئولیت سنگین اجتماعی را در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.

وی ادامه داد: هر مسئولی که بخواهد یاد و نام این شهید بزرگوار را زنده نگه دارد، باید خود را وقف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کند.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا برای عمران و آبادانی این شهر اشاره و تأکید کرد: امروزه در شهر صدرا، تمامی مسئولان مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، فارغ از هرگونه گرایش سیاسی، در تلاش هستند تا با ارائه خدمات اجتماعی و انجام وظایف خود، در جهت پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این شهر گام بردارند.

محمدی در پایان با اشاره به حدود ۳۰ پروژه در حوزه های مختلف شهرداری در حال اجرا در شهر صدرا، ابراز امیدواری کردند که این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز