خبرگزاری کار ایران

در پی شهادت رئیس جمهور کشور و همراهان وی برپا شد؛

پاسداشت ایثار و فداکاری شهدای خدمت در موکب پتروشیمی شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۳۶

موکب شهدای پتروشیمی شیراز در پی سانحه غم‌انگیز بالگرد حامل خادم الرضا (ع) شهید خدمت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشور و همراهان وی برپا شد.

به گزارش ایلنا، موکب شهدای پتروشیمی شیراز که با استقبال گسترده مردم و زائران روبرو شد، بار دیگر تعهد خود به پاسداشت ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت و خدمات بی‌منت این شرکت به مردم؛ تجلی‌گر مسئولیت اجتماعی این شرکت بود.

این موکب که به عنوان بزرگترین و پرمراجعه‌ترین موکب در شهر شیراز و مرودشت شناخته شد به همت احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل پتروشیمی شیراز و با هماهنگی سایر ارگان‌ها و نهادها دایر شد و از 31 اردیبهشت تا 3 خرداد ماه پذیرای خیل عظیمی از سوگواران و ارادتمندان به شهدای والامقام این حادثه بود.

حضور مداحان اهل بیت، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، برپایی مجالس عزاداری، پخش نغمات مذهبی و ارائه خدمات پذیرایی، فضایی معنوی و آکنده از عشق و ایثار را در این موکب رقم زده بود.

علاوه بر این، در اقدامی ابتکاری، مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در تهران و مشهد الرضا (ع) به صورت زنده از طریق تی وال در این موکب پخش شد که مورد استقبال و توجه ویژه حاضرین قرار گرفت.

این اقدام ارزشمند پتروشیمی شیراز، که در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آنان صورت گرفته بود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و بار دیگر روحیه ایثار و فداکاری و عشق مردم ایران به خادمان مخلص اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشت.

برپایی موکب شهدای پتروشیمی شیراز، نمادی از تعهد و مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال جامعه بود و نشان داد که پتروشیمی شیراز همواره در کنار مردم، بویژه در غم‌ها و شادی‌ها، حضور دارد.

بدون شک، این اقدام خداپسندانه و مردم‌دار پتروشیمی شیراز، در اذهان مردم شیراز و زائرین این شهر ماندگار خواهد شد و به عنوان برگ زرینی در تاریخ این شرکت به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز