خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان قزوین:

آزادراه‌های قزوین با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبه‌رو است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۴۷۹

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در لاین جنوبی آزادراه قزوین-رشت سنگین و قزوین-کرج نیمه سنگین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به ترددهای صورت گرفته طی روزهای گذشته، ترافیک تا ساعاتی دیگر در لاین جنوبی آزادراه های استان، به ویژه قزوین - کرج سنگین و پرحجم می شود.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی برای تریلرها و کامیون های سنگین در جاده قدیم قزوین - رشت تا ساعت ۲۴، افزود: به رانندگان توصیه می شود با توجه به پرحجم شدن ترافیک، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند و به توصیه عوامل پلیس راه مستقر در سطح جاده ها نیز عمل کنند.

سرهنگ ذاکری از رانندگان خواست تا ضمن اجتناب از هرگونه توقف بی جا و غیرضروری در شانه سمت راست آزادراه ها، تاکید کرد: توقف وسایل نقلیه در حاشیه راه باعث بروز حوادث بی شماری شده و متاسفانه بخشی از تلفات جاده ای را نیز تشکیل می دهد و به همین جهت رانندگان تحت هیچ شرایطی نبایستی اقدام به توقف در این مناطق کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با تاکید بر بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشیان خودرو، ادامه داد: به رانندگان توصیه می کنیم تا در مواقع ترافیکی ضمن حفظ خونسردی، جاده را نیز بخشی از سفر خود محسوب کنند چرا که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن به مقصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز