خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

واژگونی خودرو در قزوین دو فوتی برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۵۰۹

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: براثر واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محورهای الموت غربی و زنجان به قزوین دو نفر فوت و یک نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش با اشاره به حادثه تصادف در استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع واژگونی در محور الموت غربی، روستای هاشاکلایه، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری سمند به دلیل نامعلوم  از مسیر حرکتی خود خارج و واژگون شده است.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخته است.

ذاکری‌منش عنوان کرد: در یک حادثه دیگر در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور زنجان به قزوین، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده که در این حادثه متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن نیز مصدوم که به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به این که علت این حوادث توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: در همه حال مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز