خبرگزاری کار ایران

۳۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۶۷۶

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۳۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۹ اکیپ راهداری برای بارش‌های پیش رو در آماده‌باش هستند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ ساعت بارش برف در محورهای استان داشتیم، از انجام ۳۸۰ کیلومتر برف‌روبی در این محورها خبر داد و اظهار کرد: عمده بارش برف را در منطقه اورامانات و خصوصا محور "سریاس" و سه‌راهی شهدا داشتیم.

وی تعداد نیروهای پای کار در عملیات برف‌روبی شب گذشته را ۲۲ نفر با استفاده از ۱۵ دستگاه ماشین آلات عنوان کرد و افزود: ۲۱۰ تن شن و نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدن و تسهیل تردد در محورها مصرف شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اکنون عمده بارش در محورها به صورت باران است.

کهریزی با اشاره به پیش‌بینی‌ها مبنی بر بارش برف در محورهای استان، از تداوم آماده‌باش نیروها و امکانات راهداری خبر داد.

وی تاکید کرد: ۴۵۰ نفر نیرو، ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات، ۴۹ اکیپ راهداری و ۴۶ راهدارخانه استان در آماده‌باش هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به افراد توصیه کرد، از تردد غیرضروی در محورها خودداری کنند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت محورها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز