خبرگزاری کار ایران

طی ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت؛

انجام ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در جاده‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۷۶۹

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام کهریزی  با اشاره به شرایط نامساعد جوی در محورهای استان طی ۴۸ ساعت گذشته، افزود: در این مدت ۴۴ ساعت بارش باران و هفت ساعت بارش برف در محورهای مختلف استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محورهای استان برقرار است، اظهار کرد: هم اکنون در اکثر محورهای سطح استان بارندگی گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۹۶ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۲۵ مورد ریزش نیز داشتیم که کار ریزش برداری انجام شده است. عمده این ریزش‌ها نیز در منطقه اورامانات خصوصا جوانرود و روانسر بوده است.

کهریزی با بیان اینکه ۴۳ تن شن و نمک نیز برای تسهیل تردد در محورهای استان مصرف شده، خاطرنشان کرد: ۴۷ نفر نیرو و ۲۴ دستگاه ماشین آلات در این مدت پای کار بودند.

وی با اشاره به تداوم بارش در محورهای مختلف استان، به افراد توصیه کرد از تردد غیرضروری در مسیرها خودداری کرده و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاکن، سیستم گرمایشی و... مطمئن شوند.

به گفته این مسئول، آماده باش نیروهای راهداری و راهدارخانه‌های استان تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز