خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح 15 پروژه راهداری در کرمانشاه طی ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۱۴۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، به‌مناسبت ایام اربعین از افتتاح 15 پروژه راهداری خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه فریبرز کرمی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن ایام اربعین، افتتاح و بهره‌برداری از 15 پروژه در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.

وی افزود: در این راستا طی سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان کرمانشاه و دیدار وی با استاندار تخصیص 320 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که البته درصدد افزایش این اعتبار است. 

کرمی از اجرای پروژه روکش آسفات راه‌های شریانی منتهی به مرز خسروی و استان ایلام به‌میزان 180 کیلومتر را از جمله پروژه‌های اربعین دانست و خاطرنشان کرد: 15 اکیپ به‌منظور انجام روکش آسفالت در محورهای مذکور مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از اصلاح و رفع  12 نقطه حادثه‌خیز در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد.

کرمی ساخت تقاطع‌های درکه، سلطان‌آباد، کارخانه سیمان و تویسرکان به‌صورت زیرگذر باکسی در مسیر اربعین، نصب نیوجرسی در مسیر بزرگراه اربعین به مقدار 30 کیلومتر و انجام عملیات خط‌‌کشی به‌میزان دو هزار و 500 کیلومتر را از دیگر پروژه‌های ایام اربعین اعلام کرد.

وی افزود: پیش از فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین پروژه‌هایی نظیر سیستم روشنایی نقطه‌ای در 16نقطه دارای تصادف و سیستم روشنایی در گردنه بیدسرخ شهرستان کنگاور به‌‌طول 6.5 کیلومتر احداث خواهند شد.

کرمی همچنین به ایمن‌سازی و آشکارسازی راه‌های منتهی به مرز خسروی و استان ایلام شامل نصب تابلو علائم و... و طراحی، تهیه و نصب چهار دستگاه روفتاپ، 90 تن تبرید به‌عنوان سیستم سرمایشی کمکی در پایانه خسروی اشاره کرد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از احداث 52 سرچشمه سرویس بهداشتی در داخل محوطه پایانه خسروی و یک هزار و 800 متر سایبان در داخل محوطه پایانه خسروی طی ایام اربعین خبر داد.

کرمی اذعان کرد: خرید دو دستگاه آیس‌بانک 10 هزار لیتری و احداث سایبان آیس‌بانک‌ و راه‌اندازی آنها به مساحت 66 متر مربع و ساخت 640 متر سایبان در قسمت خروجی رواق‌های پایانه خسروی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه طی ایام اربعین است.

وی همچنین از احداث سایبان کندانسورهای سیستم سرمایشی پایانه خسروی به مساحت 600 متر مربع و تعمیرات پایانه خسروی اعم از توسعه سیستم مه‌پاش، ارتقای سیستم برق، محوطه‌سازی، فن‌کویل‌ها و... خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز