خبرگزاری کار ایران

آماده‌ باش ۴۵۰ راهدار کرمانشاه برای فصل سرما

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۳۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ۴۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های استان برای فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به اینکه آمادگی نیروها و تجهیزات راهداری برای فصل بارندگی و سرما از ۱۵ آبان آغاز شده، گفت: اما شروع اصلی طرح زمستانی از ابتدای دی ماه است.

وی  از پای کار بودن ۴۵۰ نیروی راهدار برای فصل سرما خبر داد و عنوان کرد: این نیروها در قالب ۴۶ اکیپ راهداری فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی و تجهیز ۳۵ راهدارخانه در سطح استان، خاطرنشان کرد: ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نیز برای فصل سرما در آماده‌باش هستند.

کرمی همچنین از تدارک ۴۰ هزار تن شن و نمک برای ایام بارندگی در راه‌های استان  خبر داد.

وی سپس به بیان نکاتی درباره تردد در جاده‌ها در فصول سرد سال پرداخت و افزود: از رانندگان تقاضا داریم حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو، برف پاک کن، چراغ های مه شکن و... مطمئن باشند و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند. به علاوه بهتر است در روزهای سرد سال هنگام تردد در جاده پتو و لباس گرم و مواد غذایی مناسب نیز همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رانندگان خواست در روزهای سرد سال پیش از تصمیم به تردد در محورها، حتما از وضعیت آب و هوا و جاده‌ها باخبر شوند و در صورت بارش برف و باران از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز