خبرگزاری کار ایران

۳۰ کیلومتر از محور پاوه به مریوان بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۵۷

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: با تلاش راهداران این شهرستان ۳۰ کیلومتر از محور پاوه در استان کرمانشاه به مریوان در استان کردستان با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم شهریاری افزود: محور پاوه - نودشه - مریوان  ۱۰۸ کیلومتر است که ۵۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی شهرستان پاوه و ۵۰ کیلومتر آن نیز در حوزه شهرستان‌های سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

وی ادامه داد: با تهیه، حمل و پخش و تراکم بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت ۳۰ کیلومتر از محور پاوه به مریوان در حوزه استحفاظی این شهرستان که رویه مناسبی نداشت بهسازی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه با بیان اینکه این پروژه به صورت امانی اجرا شده است، اظهار داشت: ۴۰۰ تن آسفالت در مسیر زلته به نودشه ، ۳۵۰ تن در محور نودشه- سه راهی ملندو و  ۴۵۰ تن در محور ملندو به گردنه تته (انتهای حوزه استحفاظی شهرستان پاوه) بکارگیری شده است.

شهریاری گفت: با اجرای این پروژه عبور و مرور کاربران جاده ای در این محور مهم و پرتردد تسهیل و آسان شد.

محور پاوه –نودشه - مریوان محوری کوهستانی و گردشگری است که بخشی زیادی از آن بر مناطقی از اقلیم کردستان عراق مشرف است و با چشم غیرمسلح شماری از شهرها و روستاهای کردستان عراق و سد دربندیخان قابل مشاهده است و که در فصل بهار و تابستان مقصد سفر گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز