خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

بارش برف در گردنه‌های کرمانشاه/ همه جاده‌ها باز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۰۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در برخی از گردنه‌های استان از جمله مله‌ماس سنقر، خسرو آباد، بیدسرخ کنگاور، سه راهی نهاوند و مسیر کنگاور به همدان بارش برف داریم

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به بارش برف در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در بخش قابل توجهی از محورهای سردسیر استان خصوصا مناطقی مانند اسلام آبادغرب، کرند غرب و... بارش برف داشتیم که کار برف‌روبی انجام شده است.

وی از انجام ۱۲۶۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان از روز گذشته تاکنون خبر داد و عنوان کرد: ۵۹ دستگاه ماشین آلات و ۹۷ نیروی راهداری در این زمینه پای کار بودند. به علاوه ۵۱۷ تن شن و نمک نیز در محورهای استان پاشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تداوم بارش برف خصوصا در گردنه‌های نواحی شرقی استان یاد کرد و ادامه داد: عملیات برف‌روبی در این نقاط نیز در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد.

وی به رانندگان توصیه کرد، با توجه به لغزنده بودن محورها، از تردد غیرضروری خودداری کنند و حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، نیروهای راهداری تا پایان بارش برف و باران در محورهای استان پای کار هستند.

بنابر اعلام هواشناسی استان، این سامانه بارشی تا فردا(یکشنبه) در جو استان مستقر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز