خبرگزاری کار ایران

احتمال تاخیر یا کنسل پروازهای فرودگاه مهرآباد/ انجام پروازهای فرودگاه امام بدون تغییر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۹۳

به دلیل شرایط جوی احتمال لغو یا تاخیر در پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد وجود دارد اما هیچ تغییری در برنامه پروازی فرودگاه امام رخ نداده‌است.

به گزارش ایلنا، طبق اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پروازهای خروجی و ورودی  از  مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی فرودگاههای مقصد وجود دارد و همزمان با بارش برف وباران در بیشتر مناطق کشور، برخی پروازها با تاخیر انجام می گیرد.

پروازهای فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی وبارش باران زمستانی در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه انجام می گیرد . مسافران  قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره های۴۴۶۶۵۵۲۵ با کد ۰۲۱  یا ۱۹۹ وشماره  ۶۱۰۲۱  با کد ۰۲۱ تماس گرفته واطلاعات پرواز خود را دریافت  و همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت www. mahrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

همچنین جواد صالحی، مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاه امام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه پروازهای فرودگاه امام بدون تاخیر یا کنسلی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر در شرایط بارانی دید در فرودگاه امام کامل است و هیچ یک از پروازها کنسل نشده‌اند.  

وی ادامه داد: در فرودگاه امام تغییری در برنامه یروازی انجام نشده و پروازها به دلیل شرایط جوی تاخیر ندارند اما مسافران برای عزیمت به فرودگاه امام ترافیک شهری را در نظر بگرند.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاه امام افزود: مسافران باید سه ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه امام حاضر باشند با توجه به شرایط جوی توصیه می‌شود ساعت حرکت به فرودگاه را با توجه به ترافیک شهری در نظر بگیرند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز